Cine va prealua atribuțiile Secretarului comunei Apahida

Secretarul comunei Apahida Alexandru David a primit ieri decizia de încetare a contractului de muncă din partea actualului primar, Cristina Belce. Prin urmare, atribuțiile sale vor trebui preluate de o persoană foarte bine pregătită, întrucât funcția de Secretar nu este una oricare, ci una cu foarte multă răspundere.
Secretarul Primăriei are un rol extrem de important în administrația publică locală, el are atribuții în verificarea și avizarea legalițății documentelor eliberate de către Primăria și de către Consiliul local, asigură gestionarea procedurilor administrative privind relaţia dintre consiliul local şi primar, dar și relația cu Prefectura, lista completă cu atribuțiile acestei funcții este una foarte extinsă.
Chiar și pe o perioadă de interimat este important ca persoana desemnată să ocupe această poziție, să cunoască îndeaproape legea și codul administrativ, astfel încât activitatea primăriei să nu fie perturbată.
Așa cum am precizat în articolul precedent, actualul primar se bazează pe tinerii din Primărie și le acordă credit, pentru a-și dovedi valoarea.
În acest caz, atribuțiile Secretarului vor fi preluate de Anca Bucur, angajată a departamentului juridic din cadrul Primăriei Apahida, încă din anul 2008, o tânără localnică extrem de muncitoare și bine pregătită din punct de vedere juridic.
Primarul comunei Apahida, Cristina Belce a făcut o declarație publică pe această temă și a ținut să-i mulțumească fostului Secretar pentru munca depusă în Primărie în cei aproape 20 de ani de activitate și totodată și-a manifestat încrederea că înlocuitorul acestuia va aduce un plus de valoare instituției.
Începând de astăzi, Apahida are un nou secretar!
Vreau să îi mulțumesc lui David Alexandru pentru dedicarea și munca depusă în cei 18 ani în care a fost secretarul comunei Apahida.
Aceasta este o nouă etapă în procesul de schimbare pentru comunitatea noastră.
Anca Bucur va prelua, începând de astăzi, atribuțiile de secretar al comunei Apahida.
Îi doresc mult succes și putere de muncă în noua sa funcție!
Apahida are nevoie de funcționari specializați, capabili să folosească noile tehnologii pentru a eficientiza activitatea administrației. - a fost mesajul postat pe pagina oficială a Primarului CRISTINA BELCE
Ieri, doamna primar i-a înmânat Ancăi Bucur cheia de acces la noul său birou, unde va trebui să vegheze pentru legalitatea actelor emise de către Primărie și de către Consiliu local în următoarea perioadă.